Nacka naturreservat

2012-03-03 / 22:18:00
Eftersom vi varit sjuka de 3 senaste helgerna har vi inte kunnat hitta på någonting. Nu är vi ialla fall friska från förkyldningar och magsjuka så jag kände att denna helgen vill jag hitta på något! 
Eftersom det i alla fall i Stockholm har varit fint vårväder hela veckan så bådade det ju ganska gott för att det skulle vara bra väder nu till helgen med. Jag blev givetvis superglad när jag vaknade imorse, solen sken genom fönstret och mätaren stod på 7.8°c. Jag hade planerat en utedag med korvgrillning och fika vid en sjö. Så det fick bli Nacka naturreservat! Huuur fint som helst. Vi gick genom skogen för att hitta en bra och tillåten plats att grilla på, sen gick vi faktiskt över isen tillbaka. Det var konstigt nog hur tjock is som helst och det var jättemånga där som åkteskridskor...och vissa som även kände för att ta sig ett dopp.
Jag låter bilderna tala för sig själv :)



Vaaaad gör Lovis?





JA, de badade. Idioti. 


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Denise 22 - mamma till Kevin 6

Tuuusen tack för din kommentar!



Valet om att avstå från alkohol är så enormt starkt, för att det är så lätt att "åka dit" och bli beroende. Mina föräldrar drack också alldeles för mycket under min uppväxt och det är lite därför jag undermedvetet valde att bli tillsammans med Kevins pappa, flytta hemifrån som femtonåring, skaffa Kevin och starta ett eget liv. Därför har jag också valt att helt avstå från alkohol, för att jag inte vill att Kevin ska bli lika negativt påverkad av det som jag blev under min uppväxt.



Jättekul att du är inne och läser, och berättar din uppfattning kring alkohol!

Stort grattis till miraklet i magen också. Och superhärliga bilder du lagt upp!



Stor kram! :)

2012-03-04 @ 14:15:30
URL: http://familyportrait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0