Lördag i Jönköping

2012-03-10 / 11:13:25
Med fint väder och solen som skiner genom fönstret har jag precis ätit frukost! Kim och hans far åkte kl. 8 imorse ner till höganäs i skåne för att fixa någonting och kommer väl inte tillbaka förrän i eftermiddag! Så länge ska jag och hans styvmor gå på stan och sånt mys :) 
Vet ännu inte vad vi ska hitta på i eftermiddag men något spännande blir det alltid här i Jönnet. Nu ska jag fixa mig det sista och sen beger vi oss ner mot stan! Det ska bli trevligt! 
Ska försöka slänga in en magbild här senare under dagen också...det är ju ändå lördag liksom ;) Hoppas att ni får en lika fin dag som jag! Nu ska jag njuta av lugnet och att vara ifrån storstadsvimlet! 

hehe en bild på mig från båtmässan förra helgen ;) skitsnygg!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Julie

Så söt du är!!

2012-03-10 @ 23:52:42
URL: http://koksvik.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0