Hoppsan vilken värk

2012-03-31 / 16:47:38
Idag vaknade jag sent. Eller, först var jag uppe med Kim kl. 7, för han skulle iväg och jobba idag. Jag var uppe med honom till 9, sen la jag mig och somnade om igen. Vaknade inte förrän kl. 13.30 och kände mig extremt utvilad. Snacka om att jag kände att jag behövde sova ut. 
Sen dess har jag bäddat sängen, diskat, tvättat och nu håller jag på och städar min garderob. På listan står det massor med mer saker, typ damsuga, damma, svabba, städa toan osv. Men, jag var tvungen att sätta mig ner nu. Efter att ha stått och plockat ner en massa kläder jag inte kan ha just nu och lagt i påsar, alltså inte alls så ansträngande så fick jag världens "mensvärk", är helt genomsvettig och fick svårt att andas. 
Jag tar det som ett tecken på att jag inte ska göra mycket mer på ett par timmar. De senaste 2 dagarna har jag även haft konstiga hugg längst ner i magen och när jag ringde till BM sa hon att jag ska ta det jättelugnt och fortsätter det så ska jag ringa till förlossningen. Det fortsatte men inte så mycket. Men nu det här också..får jag mer av detta idag bör jag typ sitta still hela helgen. Känns ju sådär kul. Jag som är van att vara igång hela dagarna, vardagar som helgdag. Blää. Men för att bebis inte ska komma för tidigt så är det bara att lyssna på BM och sin kropp helt enkelt.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0