Båtmässa i Älvsjö

2012-03-04 / 19:58:56
Godkväll på er! Jag vet att jag verkligen varit urusel på att uppdatera de senaste dagarna, men jag har varit lite låg och inte riktigt haft lust att blogga då. När jag mått bättre har vi varit och gjort någonting såhär under dagarna och vi har inte kommit hem förrän vid denna tiden. Sååå, så läget. 
Idag kom min mor, hennes man och deras två fosterbarn upp hit och lämnade bland annat av ett vitrinskåp som vi fått av min kära moster Nici och sedan följade vi med de på båtmässan i Älvsjö. 
Jag vet inte, jag tycker inte det är super intressant kanske, men det var i alla fall trevligare än att bara sitta hemma och dessutom att få umgås lite med familjen när de ändå var här. 











Fotade inne i en stoooor motorbåt. Den hade inbyggd grill, som ni kan se på bilden ovan, hur fint kök som helst, två ställen man kan styra på plus 3 stycken spakar som satt lite utspritt på hela båten som man kunde styra med?! 2 duschar och toaletter, två stoora sovrum, stor matplats, brygga där bak, stort däck uppe på taket och så som en "uteplats/altan". Helt galet. Men jättefint! Dock skulle jag inte vilja ha en egen sådan även om jag vore rik. Det är alldeles för stort.

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

vad mysigt med båtmässa! :)



nej jag köpte min på kappahl :)

2012-03-05 @ 08:28:31
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0