Trodde nog

2012-06-12 / 09:08:50
Jag trodde nog det var på gång på riktigt igår kväll när vi gick och la oss. Jag hade så ont i ryggen, kunde knappt gå för det strålade ut i höfter och ljumskar, runt till magen. Det höll i sig från 22-02. Från ca. 22-00 höll det i sig hela tiden, från 00-02 började värken komma och gå till att det plötsligt bara avtog. Irriterande. Bra att jag fick sova lite, men det hade gärna fått sitta kvar när jag vaknade. 
Känns som det aldrig kommer bli vår tur. Men det är nog också för att man är så ovetandes och för att jag har så otroligt svårt att se mig själv säga: "Älskling, nu måste vi nog åka in" eller ens se mig själv föda barn. 
Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat att det faktiskt är jag som ska föda ut den där vilda ungen från min mage.

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0