Still noooo baby

2012-06-19 / 13:37:12

Tänkte bara gå in för att uppdatera att det inte kommit någon bebis, än, heller :( inga känningar, inte minsta lilla tecken. Har inte mycket mer att skriva då det verkligen inte hänt något nytt alls idag. Jag bara väntar och väntar och väntar. Håller tummarna för My i min "mammagrupp" att det kommer gå bra för henne. Hon var 18 dagar efter mig, men hennes vatten gick i går natt, konstigt, för jag drömde om det och när jag skrev till henne och berättade så skrev hon: "Nej, det är nog ett bra tag kvar". Men natten efter gick hennes vatten! Tokigt. Önskar någon kunde sanndrömma så om mig också! Nu är värkarbetet igång och förhoppningsvis har hon sin lilla tjej hos sig under kvällen eller morgondagen! 


Är verkligen SÅ avundsjuk. Vissa har det bättre än andra när det kommer till just vetskapen om när ens bebis kommer. Jobbigare är det att inte veta alls. Sätter det igång idag, av sig självt? Imorgon? Kommer jag bli igångsatt? På torsdag eller den 26:e? Gaaah.


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

Tråkigt med inga känningar alls :(
Själv är jag på bf+1 och hade värkar hela natten me 5 minuters mellanrum men nu ingenting. Enda nu på dagen är att slemproppen lossnat då och då...

Hoppas det kommer igång för er snart!

Svar: Ja, väldigt tråkigt faktiskt! Härligt för dig att du känner något i alla fall! Och har slemmisen gått + att du haft värkar så är det ju i alla fall på gång och säkert inte många dagar kvar för dig!
Det hoppas jag med!
Lovis Henri

2012-06-19 @ 13:57:09
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0