Sprungit i trappor

2012-06-01 / 21:09:49
Idag tyckte jag att det kunde vara värt att prova att springa i lite trappor. Ja, ni har väl hört att en del har fått igång sin förlossning tack vare det. Så jag gav det en chans. Direkt efter hade jag en hel del förvärkar, men det avtog efter någon halvtimme, tyvärr. Nu får vi se om de kommer tillbaka, men antagligen kommer det bara resultera i ryggont igen...den som blivit så bra! Jaja. Än sålänge är det lugnt i alla fall men vi väntar med spänning! Vi vill så gärna att han ska komma i helgen. 

Kanske ska vi pröva sexa nätterna långa? Men det lär bli tufft. De säger ju att det krävs ungefär 5 satser från killen för att livmodertappen ens ska börja mjukas upp. Så jaa, som sagt, lite kämpigt kanske. 
Idag läste jag även att man ska massera och stimulera brösten, för då lurar man kroppen att man kommit igång med amningen och så börjar livmodern dra ihop sig och ja..det leder ju till värkar. 


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sandra

Jag tror bara du ska vila och vänta... han kommer ändå inte förrän allt är redo! Gör inte massa saker nu så du får ont! Puss på dig! //moster

2012-06-02 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0