Sålt skötbord

2012-06-02 / 15:49:51
Efter mycket "om och men" så kände vi att vi inte var riktigt nöjda med skötbordet som vi köpt. Dessutom tog det en hel del plats som vi inte riktigt kände att vi hade. 
Så nu kom jag på den smarta idén att vi skulle sälja det och istället använda det überstora skrivbordet vi köpt och bara lägga dit en skötbädd på det istället med korgar på hyllan ovanför, som förvaring för blöjor och dylikt!

Så vi tog vårt paraply och gick i detta skitväder till babyproffsen för att äntligen köpa en skötbädd (det sista viktiga vi hade kvar att köpa)! Och det blev faktiskt väldigt bra! :) Tar ingen extraplats som vi känner att vi skulle behöva på skrivbordet, just nu och passade perfekt till måtten. Vi får liksom plats att sitta och arbeta här ändå! Finemang! 


Usch, det ser hemskt fult ut med dessa hemska väggar vi har, samt lite bråte runt om som gör att det ser välsigt stökigt ut. Hoppas på att de kommer och målar om här snart :(

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sandra

Vill inte verka kritisk nu, men det ser ut att bli lite opraktiskt... lite lågt för era ryggar också?! men det blir säkert bra :) //moster

2012-06-02 @ 18:37:37
Postat av: Tove Lantz

Vi har inte heller något skötbord, eller vi kommer köpa när vi flyttar till radhus i augusti. Men vi köpte ett ihopfällbart för 100 kronor, lätt att plocka undan och behöver inte användas om man inte vill. Känns smidigt så länge vi bor i lägenhet :)

2012-06-03 @ 15:54:35
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0