På stan

2012-06-11 / 11:43:49



Igår var jag så rastlös och kände mig så pass pigg att jag verkligen ville ut och göra något. Vi bestämde oss för att åka till skanstull och kolla efter en sängkappa, överkast och så in på Granit för att köpa lite pärmar. 
Jag fann istället detta inne på Åhléns, 2 par solglasögon, ett par lite vardagliga och ett par om man vill va lite coolare än vardagen liksom ;) sedan en superfin "sommarväska" som Kim tyckte jag skulle välja i orange istället för vit. Ett bra val av honom. Han har gjort mig mer vågad till att köpa saker med färg! Det gillas. Det blir faktiskt mycket roligare med lite färg på sig. Tänker mig en fin vit sommarklänning, de runda glajjorna och så väskan med ett par sandaler till! Jooorå :)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0