No baby

2012-06-06 / 06:44:33
Det blidde ingen baby den 5:e, trots att jag nästan började tro det själv för jag hade såna starka förvärkar. Så avtog det helt plötsligt. Så kom det tillbaka, men så avtog det igen :( typiskt! Men men, det är ju skönt att det börjar trigga igång lite i alla fall.
Kimpan var på personalfest igår och råkade bli liiiite för full, typ kalasmega, så det kanske var lika bra att det avtog ;) så han inte skulle suttit där full vid förlossningen och halvdreglat av trötthet, hehe. 
Jag sover skitdåligt när han är onykter, dels för att jag är en sån hönsmamma som vakar över honom och vill ta hand om. Se till så han inte kräks, får i sig mycket vatten så fort han vaknar till, samt treo som jag vet hjälper hans bakfylla. Dessutom går han upp tusen ggr, kräks, dricker vatten, går på toa, går på toa igen, osv.osv. så därför vaknade jag halv 6 för sista gången och kan nu inte somna om! 
Kim är också uppe, så jag antar att det blir en rejäl middagsvila sen! Idag vill jag att bebis ska komma också, precis som alla andra dagar ^^

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0