Nationaldagen

2012-06-08 / 15:44:27


Varför jag skriver om den två dagar efter är för att bilderna jag tänkte lägga upp med det inlägget inte riktigt ville som jag ville när jag skulle skicka de till datorn! Men nu har jag äntligen fått över de! 

Dagen började lugnt och vi städade lite här hemma. Runt 14-tiden gick vi ut i det fina vädret. Dock ville min kropp inte samarbeta mycket alls denna dag, så vi satte oss vid ett café här nere, skulle kunna vara stockholms mysigaste café! Tog bara en cola i värmen och satt och myspratade i ungefär 2 timmar. 
Efter det gick vi och satte oss på en brygga vid långholmen och åt en glass. Hälsade på ankorna och fortsatte att bara njuta av dagen! 

På kvällen kom våra kompisar förbi, vi lagade mat och hade det trevligt! Jag blev dock inte så långvarig tillsammans med de då jag verkligen inte mådde bra, liksom de följande dagarna här. Jag är extremt trött och orkar i stort sett ingenting. Jag går o småsvettas hela tiden och har bara allmänt ont. Jag hoppas bara att detta är tecken på att något är på G, för snart orkar inte den här kroppen mer! Känner mig verkligen totalt färdig. Orkar knappt stå upp och diska lite tallrikar längre. :(

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0