Jag är ledsen...

2012-06-25 / 12:27:54
 
...att göra er besvikna. Trots jättefina kommentarer så kom det ingen bebis inatt heller. Det är bara inse att han inte vill komma ut till oss, utan att vi får tvinga ut honom. Imorgon. Imorgon, senast onsdag har vi får fina pojke i våran famn. Det känns som en evighet, men ändå läskigt nära. 
Förlossningen ringer oss imorgon och ger oss en tid när vi kan komma in under dagen. Vi hoppas givetvis på att få komma in så tidigt som möjligt så att han hinner vara här innan onsdag.

Jag hoppas nu i alla fall på att jag kan få lite tur såhär på slutet, att trots en igångsättning få en inte allt för utdragen förlossning. 
Jag som fått så fina lovord från alla läkare, allt har känts så bra med förlossningen. Alla har sagt "det ser mjukt och fint ut, det är uppluckrat och det kommer nog gå väldigt bra när det väl sätter igång" eller "det verkar som du har ett brett bäcken, vilket är väldigt positivt inför förlossningen" och "eftersom din mor haft tre enkla och snabba förlossningar (mellan 6-8 timmar från att det starta) så kommer förmodligen du också få det, då det är väldigt vanligt att man ärver det.
För tillfället känns det bara skit. Vad spelar det för roll nu liksom?! Om det nu inte hjälper mig ändå, trots att kroppen inte verkar vara redo för att föda. Det känns ju som att det bara kan gå bra och snabbt när kroppen själv är redo. Men men, vi får se vad som händer. Jag tänker varken säga bu eller bä. 

Idag är vi i alla fall hemma båda två. Kim tog ut sin komptid, så att vi kan fixa iordning allt och vara förberedda för att åka, när de ringer imorgon. Det ska packas, vilas, ätas och göras matlådor! Bye for now!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: emma

Lycka till i morgon! Tänk att du har din prins hos dig inom bara någon dag! Jag ska tänka på er och hålla tummarna för att allt går bra och lagom snabbt! Hör av dig så fort du orkar!<3 styrkekram!

2012-06-25 @ 20:59:13
URL: http://xn--ms-uia.se
Postat av: Regina/Our Love Story

Åh tänk nu måste ni ju ändå ha Lill-prinsen hos er! Vilken lycka! :') <3

2012-06-27 @ 13:51:38
URL: http://OurLoveStory.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0