Gissningar

2012-06-10 / 21:05:09
Här kommer datumgissningar när människor tro bebiskillen vill komma ut till oss:

Mormor och Mamma 28 maj

Kim och Lovis 5 juni

Marcus 6 juni

Sussie 8 juni

Kims pappa 9 juni

BF 11 juni

Robin och Marie 13 juni

Emma 14 juni

Sandra 15 juni

Tove Lantz 18 juni


Nu får vi se vem som har rätt! :) jag vågar inte hoppas på något mer datum, men jag vill väldigt gärna att han kommer den 11 juni, som det är sagt, det låter liksom bra på något sätt! Men vi får se, vi får se!



Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0