Förberedda

2012-06-12 / 14:20:59
Vi är verkligen förberedda med allt inför förlossningen nu. Jag vet det blir mycket skrivande om det för tillfället, men det kanske inte är så konstigt, eftersom det är det enda som existerar och väntas på i mitt liv just nu. 
Kim har lagt fram kläder, sa han igår, som han bara kan dra på sig, sen så berättade han att han hade tänkt "packa det allra sista där och så göra det där och det där" och sen kunde vi åka. Han är så rar. Har tänkt ut allt i förväg och planerar :') 

I kylen står mina 3 powerade och väntar på att även de få slinka ner i väskan! bebis-väskan är packad, våra kläder är nerpackade, det sista som vi inte kan packa ner förrän precis innan vi åker är ihoppackat och står ändå på sin plats, redo att kastas ner i en väska. Allt hemma är föreberett, med säng, vagn osv. Matlådor är gjorde varje dag och det sitter en lista på kylen med saker vi absolut inte får glömma i farandet sen. Och det viktigaste av allt, VI är förberedda. Så nu tycker vi att bebis också borde vara väldigt förberedd. 




Lägg till en kommentar här!
Postat av: Mamma

Gosiga ni!!!!

Jag älskar er! Lycka till!

Massor med kramar till er båda...

2012-06-12 @ 17:01:12
Postat av: Sandra

Vad duktiga ni är! Och gulliga! Ni kommer bli världens bästa föräldrar! Vi här i linköping tycker att han kan ta och komma nu vi också!



puss på er!

2012-06-12 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0