Över till grannlandet

2012-07-21 / 21:24:58
Idag har Ian varit på sin första utlandsresa. Som å ena sidan bara var med färjan över till danmark och å andra sidan en visit där han stensov rakt igenom, men ändå! Att bara vara 3 veckor och redan varit utomlands, det är det nog inte många som varit ;) 

Kim och jag kände att vi bara ville hitta på något och det kostar bara 66:- tur och retur att åka över och det är ju inga tider man behöver passa, så vi åkte över, gick en promenad, satte oss vid en stor uteservering där vi beställde en öl, en cola och en pommestallrik.
   Det har varit supermegafint väder hela dagen så vi satt där i flera timmar, myste och gottade oss. Satt även och pratade med ett danskt äldre par som satte sig vid vårt bord. Vi fattade väl ungefär hälften av vad de sa, men trevliga var de allt :) 

   
   

Nej, vi flaskmatar honom inte mer än ibland när jag känner att jag inte vill amma offentligt och mest för smidighetens skull när man åker iväg. Amma kan fortfarande vara lite bökig när jag inte sitter hemma i soffan med bra ryggstöd o allt ni vet. Jag har då pumpat ut mjölk innan, så han får ingen ersättning. För övrigt kan nog bröstpumpen vara det bästa vi köpt! För övrigt nummer två ser Ian helt ihoptryckt ut i Kimpans famn på bilden här ovan, haha!

Jag älskar mina två pojkar så otroligt mycket och det påminner hormonerna mig om ständigt, då det forsar ut tårar av lycka lite då och då om dagarna!



Lägg till en kommentar här!
Postat av: Moster

Vad mysigt! Fina bilder! Hoppas ni har en mysig vistelse i Skåne! Själva är vi i stugan och gottar oss :) Puss och kram till er alla 3!!!

2012-07-22 @ 08:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0