Minigolf och strandhäng

2012-07-25 / 19:58:03
Vi blev i förrgår spontanbesökta av min kära kusselina Jesonen och det var Jess som sa att hon var påväg ner till oss och att hon redan var i Jönköping. Lite paffa blev vi allt, men oj så trevligt!
   Jag och Kimpan var inne i Helsingborg, så hon fick komma dit. Eftersom vi även lagt i många pengar för parkering  så passade vi även på att göra något kuwligt och spela lite minigolf! Jessica vann med 5 poäng över mig och 6 poäng över Kim. 
   Igår hängde vi på stranden hela dagen och blev visst riktigt brända alla tre. Det sved en aning under natten, men inte så fasligt farligt ändå. Kunde varit värre! Idag kliar det mest. Hatar dock att jag inte får bada! :( ser så härligt ut.

Nu ska vi ner till beachen och bli lite mer brända på våra röda kräftkroppar igen! Sen ska Jess åka hem. Tiden går så fort! Hon kom ju nyss liksom?! Sen har Kim bara 10 dagar kvar på semestern... tycker bara dagarna går och flyter samman, trots att vi har det väldigt skönt och bara glider runt så vill jag att tiden ska gå så mycket saktare! Jag hinner ju inte med! 

(skrivet i förmiddags)

 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0