Vecka 21 (20+4) magbild

2012-01-28 / 12:43:20

Idag är vi på 20 fulla veckor och 4 dagar, alltså vecka 21. Jag börjar känna mig riktigt gravid och magen får finare och finare form för varje vecka. 
Denna gången bad jag Kim ta bilder på magen, han erbjöd sig. Så sa jag bara att han skulle ta så det såg ut som i verkligheten. Och detta blev resultatet, kan säga att det är väldigt likt. Framifrån börjar magen se gigantisk ut, medan den från sidan ser lite mer lagom ut ^^ 
Mitt fläsk från sidorna på magen börjar försvinna och sätta sig på min kula istället, det är faktisk helt okej enligt mitt tycke, jag har alltid hatat mina "kärleksnyp". Istället syns den fina gravidlinjen på sidan :')  Det syns ganska tydligt på bilderna att det inte är jättemycket kvar på sidorna! Hoppas att det försvinner med den nya formen jag får på kroppen och håller i sig till efter parveln är ute med! Lättare att träna bort allt fläsk fram på magen sen! Haha. 
Undra om mina promenader med Sigge och träningsdagar på gymmet bidrar till detta nu? :) då ska jag absolut fortsätta i så fall!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Sandra

Så fin du är! Det börjar bli en rejäl kula nu! Jättebra att du tränar! puss och kram!

2012-01-28 @ 20:16:24
Postat av: Foto,design och vardag - 16 år och mamma

Det går sakta men säkert framåt! Vad roligt! Nu blev jag helt gravid sjuk och vill också vara gravid igen! :)



Förresten, du skulle inte vara intresserad utav en ny, personlig och avancerad design? Just nu tar jag endast 50 kr för en header och 100kr för en hel bloggdesign! Pengarna går även till sonens sparkonto. :)

2012-02-01 @ 23:45:12
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0