tacos

2012-01-02 / 19:36:24

Nja, någon förbättring på kommentarsfronten idag blev det ju inte, trots att det idag slog statistikrekord igen på hur många som läser denna lilla blogg. Jag ska väl i alla fall vara glad över att det faktiskt är så pass många som ändå tar sig tid och har lust att kika in här! Det gör mig glad!

Nu skulle jag egentligen varit nere och tränat med Kimpan, men jag har haft lite för mycket värk i magen plus att jag verkligen inte kände för det. Jag har ju ändå tränat tre dagar i rad, så jag kände att jag kunde skippa det idag, utan dåligt samvete. Så nu är han nere och tränar och jag ska diska och laga mat- tacos! :) Det ska bli mumsigt, länge sedan vi åt det nu!

Äter ni tacos med mjukt eller hårt bröd?! Själv äter jag alltid med mjukt, sen brukar jag köpa tortillachips till efter!



Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0