Svar på kommentar

2012-01-30 / 15:02:03
Postat av: Tove Lantz

Har ni funderat något mer på namn nu när ni vet kön på bebis? Själva väntar vi en pojke som kommer heta Levi om det passar :)


Svar: Roligt att du undrar :) Jag föreslog faktiskt Levi för min sambo igår, men han tyckte inte det passade in så bra hos oss. Vi har ett pojknamn som vi känt starkt för hela tiden, men inte riktigt vill avslöja ännu :) Däremot försöker vi hitta "reservnamn" om det som vi har, precis som du säger, inte skulle passa när han väl tittar ut. 
Men vi är inte riktigt ense där. 
Min pappa föreslog Ossian, vilket jag har fastnat för, men inte min sambo. Men han lovade att tänka lite extra på det! Hehe. 
Jag tycker det är svårt med namn och det är svårt att komma på något som skulle passa SÅ bra som det vi redan har, men vi får se! 

Har ni läsare några pojknamn-förslag så är allt välkommet! Vi vill ha det enkelt, lite ovanligt och gärna internationellt.


Lägg till en kommentar här!
Postat av: Tove Lantz

sv: Okej :) Kämpa för namnet Ossian! Min sambo var jätte emot Levi först men nu skulle han inte vilja ha något annat namn.

Jag hade många pojknamn men svårt för flicknamnen. Jag gillar korta och enkla namn. Loke, Otto, Olle, Axel, Melker, Alvin mm :)

2012-01-31 @ 19:10:47
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0