Snark

2012-01-18 / 09:31:42
Var uppe tidigare än tuppen idag! Redan kl. 06.00. Jag skulle nämligen på anställningsintervju kl. 8. Var hemma igen för ca. 20 minuter sen och nu är jag hur trött som helst, så tänkte lägga mig och vila en stund till innan jag ska ut och gå med Sigge.
Intervjun kändes som den gick bra. Så nu får vi väl se. Jag skulle visst höra av mig till henne imorgon efter att ha funderat och säga om jag fortfarande var intresserad eller inte av tjänsten, eller vikariatet, som det är.
Jag ska sova på saken nu! Godförmiddag!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Anonym

Hejhej!



Nu kan man tjäna pengar på sin blogg utan att använda sig av annonser - för visst känns det som att dessa annonser tar ages att få ut något av? ADSettings är en sida som ger dig möjlighet att värva andra bloggare. Du får 40kr per värvad medlem, så om du värvar 13 person är du uppe i över 500 kronor och då får du en utbetalning. Grymt va?



Det är helt gratis, och du som har en så stor blogg skulle garanterat lätt kunna få ihop pengar på bara några få dagar.



Här är länken till sidan:

http://www.adsettings.com/scripts/reg_click.php?aid=306&pid=8735



Lycka till!

2012-01-18 @ 12:16:51
Postat av: Anna

Tycker att de är tråkigt att din nya design är väldigt lik janinas bloggdesign, de är ju mycket roligare att läsa en personlig blogg med personlig utseende.. (nicolinasmorsa.com)

2012-01-18 @ 20:31:05
Postat av: Lovis svarar:

Hm jag har inte ens tänkt på det. Men det kan jag hålla med om att det var likt. Givetvis vill man inte ha en blogg som liknar någon annans, jag sitter just nu och håller på med olika designmallar hela tiden och arje gång jag gör en ny (vilket typ en en gång varannan vecka) så gör jag om bloggen för att jag tycker det är så pass kul. Men visst kan jag ändra för att ni ska känna att det blir roligare att läsa :) alla ska vi ju vara nöjda :)

2012-01-19 @ 13:54:23
URL: http://honlovis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0