Skönheten

2012-01-24 / 16:17:07

Det var det här inlägget som skulle bli det roliga som jag skrev om igår! :) Jag har inte visat vår finfina barnvagn som vi faktiskt köpte för några veckor sedan redan! Vi hittade världens fynd på blocket, där allt med vagnen ingick, även en sittdel så att man kan ha vagnen upp till barnet är 3 år! Den är bara använd till 1 barn och i knappt 1 år. Från 2010! Så vi slog till. Perfekt att den är mörkgrå också eftersom vi då inte visste om det var en pojke eller flicka! Men den passar ju till båda :) Är sååå nöjd! Den är perfekt och så himla mysig! Kommer bli superbra till vår pojk! Den är stor och rymlig också, och det är bra till i sommar, då det antagligen kommer vara ganska varmt. Så han inte svettas ihjäl i en liten trång vagn :)

Vad tycker ni? Är den inte hur fin som helst? 



Lägg till en kommentar här!
Postat av: emma

Jättefin.! Är den bra att köra oxå?

2012-01-24 @ 17:07:10
Postat av: Madde - gravid med en liten pojk i magen, BF 29/2

En Emmaljunga har vi med köpt, en city cross. =) Kändes som den absolut bästa vagnen när vi var och provade ut vagnar. Dock köpte vi en spritt ny så det drog iväg i pengar. Men hade en snäll svärfar som betalade nästan hela. =)

2012-01-24 @ 17:59:22
URL: http://mkj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0