sådant som gör mig väldigt glad!

2012-01-04 / 12:36:52
Är kommentarer som dessa, från en (för mig) helt okänd människa:
Postat av: johanna i (en mycket märklig dröm)

Jag måste bara lämna en kommentar och säga de att jag tokälskar din blogg! :) Hoppas allt går bra med bebisen i framtiden! Ska bli kul att följa resan. :) kram

Postat av: Johanna i (en mycket märklig dröm)
Jag är absolut inte en människa som brukar skriva kommentarer i folks bloggar men det är något speciellt med din blogg! Jag kan gå in förre gånger per dag bara i hopp om en uppdatering, du gör mig glad -sådär vardagsglad. :) tusen tack till dig för en fin och ärlig blogg! Du är värd en gudstjärna i kanten <3

 

Tack Johanna, det var väldigt gulligt skrivet, du gjorde min dag :)


Lägg till en kommentar här!
Postat av: johanna

Men vad fin du är som gjorde ett inlägg om det, vad kul att jag fick ge dig ett leende på läpparna! Ja, jag är en helt okänd människa som av en ren slump för ett tag sedan trillade in på din blogg. Jag vet inte om man kan påstå att man trivs i någon annans blogg, men om man kan det. Så trivs jag i din! Du får mig att må bra bara genom att skriva. Du har gjort min dag, många gånger. utan att du vet om det. :)

2012-01-04 @ 16:03:27
URL: http://johanniedannelov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0