Min födelsedag

2012-01-30 / 16:20:28
Igår was "the big day". Jag fyllde ju 20 år! Men den blev faktiskt väldigt lugn och skön och spenderades bara med min älskling! 
Det började som sagt med att vi vaknade upp med Torkel och Conrad. Tyvärr ingen frukost på sängen då Kim inte ville rota i deras skåp direkt. Men det gjorde ingenting! Det blev en härlig förmiddag ute i parken där vi gungade och busade med Torkel och Conrad! 

När vi sedan åkte därifrån ville jag gärna gå på stan, då det är något vi aldrig hinner med att göra tillsammans i lugn och ro. Det blev en hel del fynd, då jag hade en drös med rabattcheckar på både H&M och Kappahl. Vi fick bland annat hämta ut en gratis body från kappahl för att jag blev medlem på "allförföräldrar.se". Inte helt fel! 
Jag valde en ifrån det underbara märket newbie och i storlek 62, så att han kan ha den lite längre sedan :). Jag ville egentligen ha i 68 men de var helt slut! De gör i alla fall underbart fina babykläder! 

Efter stan åkte vi hem och vilade lite då vi både var trötta efter natten och dagen med två väldigt aktiva barn, samt en hel dag på stan. Vi skulle åkt skridskor men varken tiden eller den riktiga orken fanns där. 
Kvällen avslutades i alla fall på en väldigt mysig tapasresturang som vi inte prövat. Den låg här i närheten och det var SÅ gott och vi hade så mysigt :) Vi pratade om allt och allt var så perfekt! Jag är världens lyckligaste tjej med min fina underbara Kim. Jag fick mig även frågan igår: "Hur kan man bli mer och mer kär för varje dag?". Ja, det är en fråga jag verkligen inte kan svara på, men verkligen också undrar. Tänk att vi två, som inte kände varandra alls, kommer från två olika städer, båda har svårt för att bli kära på riktigt, fann varandra och det bara klickade från början och att vi nu känner såhär. Fortfarande som nykära. Är inte det helt underbart? <3



AAllt jag köpte var på rea, så jag fyndade verkligen! Kommer inte riktigt ihåg priserna på allt, men detta är i alla fall lite av det jag köpte :) Skorna fick jag för halva priset! De kostade ordinarie 1599:- och jag har länge suktat efter ett par kängor, så de fick det bli! Jag fick även 500kr av pappa till ett par skor i födelsedagspresent, så man kan säga att jag betalade 300:- för ett par nya skor och det är ju absolut inte fy skam! 

Det blev även ett par skor till bebis, men de kan vi ju inte använda på ett bra tag! Det var Kim som såg dem och sa att vi var tvugna att köpa dem för han tyckte de var så snygga :) haha sötleif! Han som hela tiden säger att vi inte behöver köpa kläder ännu ;) han blir allt lite sugen, men kanske också lite hjärntvättad av mig som alltid går förbi babyavdelningen! Visst är de underbara?
Just det, vi fick ju en hoppgunga, som ni kan se, av Maria och Johan också! Så himla snällt! :)

Bilder från kvällen kanske kommer i ett annat inlägg någon dag. För de ligger på Kims telefon och han är på jobbet!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Michaela

Galet snygga kängor tjejen!

2012-01-30 @ 19:55:23
URL: http://harrstrom.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0