En känslig Lovis

2012-01-25 / 09:23:19
Som vanligt vaknar alltid Kim och jag samtidigt. Även på natten, har vaknat så många gånger på natten och så tittar jag på Kim, sekunden efter slår han också upp ögonen...och så tittar vi sådär mysigt på varann med ett värmande leende, ibland läggs det till en kärleksfull nattkommentar, kryper ihop intill varann, flätar ihop våra ben, som om vi vore en kropp oså somnar vi om så. Det är det absolut bästa som finns och jag älskar att få sova bredvid den jag älskar och beundrar allra mest, varje natt. 
Samma på morgonen så vaknar vi nästan varje morgon precis samtidigt. Det är så mysigt, oså ligger man o myser o pratar en stund innan man tillsammans går upp och äter frukost! Underbara samboliv <3

Precis som denna morgon, vaknade vi upp samtidigt. Tillsammans med mina ûberkänsliga hormoner i kroppen blandat med att jag är så ovan vid att Kim åker ifrån mig varje morgon till jobbet så blev det för mycket och när jag skulle pussa honom hejdå vid dörren så började jag storgråta. Det kändes förfärligt hemskt att han skulle åka när jag bara ville ha honom hemma och fortsätta mysa framför tv:n i soffan.
Jag fick en stor kram och massa pussar, kommentarer som bara Kimpan kan ge och så var han tvungen att gå i alla fall. Tur nog ringde han precis när han gått ut, så jag fick prata lite till med honom medan han gick till jobbet. Ja, vissa dagar är verkligen känsligare än andra kan jag lova. Men det finns något fint med de dagarna också! :)



Hihi, hittade lite "gamla" bilder här på min mac, från i höstas. Vi var på höstpromenad och stannade vig en lekplats för att gunga! Mys och nostalgi! :')

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0