åh vad det är gött att träna

2012-01-06 / 14:53:17
Nu sitter jag och Kimpan helt jättesvettiga här hemma efter ett träningspass på gymmet. Jag körde 50 minuter på crossramp. Det är så gött och man orkar så länge! Dessutom tränar det verkligen hela kroppen, det är det som är det bästa med de maskinerna!
På vårt gym jobbar Mårten Nylén som personlig tränare! Lite roligt att först se honom på reklamen på tv-apparaterna som finns där nere, sen plötsligt går han förbi än, precis bredvid ;)
När jag ploppat ut ungen ska han få bli min personliga tränare tror jag, så jag blir smal! Perfekt ju!


Mårten Nylén

Nu ska vi hoppa in i duschen för att sedan möta upp två favvisar inne i stan! Frida och Jimmie är nämligen på besök ifrån Linkan! Vi ska fika nu och ikväll ska vi spela bowling! Det ska bli så mysigt, det var så länge sen vi träffade dem! Senast i somras faktiskt...

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0