Vår 1-årsdag, 16 februari

2012-02-19 / 14:04:39




Eftersom vi ska slå ihop min födelsedagspresent och vår 1-årsdag (mitt val) till en weekend till London, som jag fick av min kära Kim, så valde vi att inte slå på storfirande hemma.
När Kim kom hem från jobbet så hade jag gjort iordning förrätt, varmrätt och efterrätt. När vi hade ätit upp det tog vi en varsin pulka och gick ner till en park med flera pulkabackar i, för att åka pulka. Nu för tiden gör man ju inte sådant så ofta längre. Så vi tyckte det var en mysig idé. Väl där, skrattade jag så mycket som jag inte gjort på länge. Jag kände mig verkligen som ett barn på nytt. Konstigt det är hur roligt det kan vara att åka pulka! 
Tyvärr är det inte lika roligt att springa uppåt i backarna hela tiden för att kunna åka ner 20x som man gjorde som barn, men det var ju roligt de 5 första gångerna i alla fall ;) 

Väl hemma igen var vi lite frusna så vi tappade upp ett bad och badade länge för en gångs skull. Sen hade vi valfri-massage kväll. Vi fick välja 3 ställen var att bli masserade på! Thihi. 
En perfekt och mysig kväll enligt mig och jag ser fram emot resan jättemycket, då jag inte varit iväg på så mycket resor på mina 20 år!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0