Traderatokig

2012-02-08 / 17:30:16
Har blivit i stort sett beroende av att gå in och kika ifall det finns något billigt och fint att buda hem från tradera! Hitills har jag väl budat hem 10 bodysar kanske som förhoppningsvis är på väg till mig! 
Två finns redan hemma, de köpte jag för ganska länge sen, men de var så noppriga så jag vet inte om jag vill använda dem. Kändes väldigt urtvättade. Tur att de bara kostade 20kr med frakt. Men nu har jag kollat ordentligt på alla kläder så de inte ser dåliga ut. I vilket fall som helst är det ju inte så dyrt och det är ju lätt att göra sig av med igen, så man förlorar ju ingenting. Det är mer känslan från jätte förväntansfull till värsta besvikelsen. Hehe. Lägger upp bilder när de trillat ner i brevlådan :) 

Förövrigt har bebis sparkat på ordentligt här på eftermiddagen :) försöker få Kim att känna utanpå men det är fortfarande lite svårt då han troligtvis fortfarande ligger långt bak. Ibland får han till värsta karatesparken men det är oftast bara en och Kim hinner ju inte lägga dit handen då! Tråkigt! Men förhoppningsvis tar det inte många veckor till innan man både kan se och känna utanför magen :) 

Jag längtar något så galet efter dig min lilla parvel!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Moster

Ta dig en titt på min blogg vettja ;) puss på dig sötnos!

2012-02-08 @ 17:42:26
URL: http://anglarohjartan.blogspot.com
Postat av: Sara - Mamma i Juni

Jag kommer från lilla Lycksele, en riktig norrlänning ;) haha! Ja det var kul att det var så nära och att vi är nästan lika gamla, jag är född 91 :)

2012-02-08 @ 18:16:33
URL: http://frookensara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0