Total crush

2012-02-29 / 15:40:42
Hjälp! För typ 1 månad sedan kanske så gick jag och älskling in i en babyaffär som ligger här precis vid oss. Vi tänkte bara gå in och kika lite för att det var roligt men så föll jag riktigt jävla handlöst för denna vagn! Jag är verkligen totalförälskad i den! Den är supersmidig, nett men ändå väldigt rymlig inuti! 
Den har sådana hjul som är lätta att svänga runt med, vilket den vagnen vi har nu inte har (den är ganska klumpig men sååå fin ju). 
Jag har kommit fram till att vi kommer ju resa ganska mycket och dessutom bor vi i stockholm där man åker tunnelbana överallt och går igenom spärrar. Plötsligt kändes min dröm-emmaljunga väldigt stor och klumpig...när jag lnappt fick ut den genom en av sovrumsdörrarna. 
Jag hatar egentligen de här nya svängbara vagnarna just för att både designen är jäkligt ful, enligt mig och för att jag tycker det är skitfult med stora hjul bak och små där fram. 
Men så såg jag den här och den hade ju stora svängbara hjul fram också! Och det var det som gjorde att jag föll för den! Nu vet jag inte vad jag ska göra för jag är så otroligt velig och får beslutsångest! 
En superfin, gammal hederlig, men klumpig emmaljunga -drömvagn eller en smidig, rätt snygg stadsvagn som är jäkligt smidig att ha med sig överallt?!



Lite närmre blick på hjulen.

Lägg till en kommentar här!
Postat av: thea

behåll den ni har, den va snyggare tycker jag, haha

2012-03-05 @ 11:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0