Sjukstugan

2012-02-23 / 14:45:08
Det har verkligen varit riktig sjukstuga här. Jag är fortfarande sjuk och hostar som en galning. Går det aldrig över liksom?! Snorpappret samlas på hög och ryggen värker för att jag har legat ner för mycket. 
Nu har jag i alla fall fått ett samtal till barnmorskan avklarat som jag har glömt bort. Jag var nämligen sjuk sist jag skulle dit för att väga och mäta mig och så har jag glömt ringa och boka en ny tid. Men som sagt, nu är det avklarat. Jag har heller inte varit och hämtat ut mina paket som har legat o tryckt på posten (Ica) i 2 veckor, så det måste jag åka och hämta ut idag för annars tar de bort dem imorgon. 
Sen måste jag även till apotket och köpa olja till magen (i förebyggande syfte mot bristningar och som mjukar upp stramningar i huden). Jag ska pröva en olja som heter Bio-Oil. Har hört att den ska vara bra, den har fått varma rekomendationer. Såå, vi får väl se! Inte så förfärligt dyr heller. Jag tänker göra ALLT för att inte få för mycket bristningar. Än sålänge är de inte så farliga och väldigt smala. De har heller inte blivit fler så jag får hoppas på att de håller sig såhär (jävligt otroligt eftersom magen ska bli dubbelt så stor) så det blir lätt att träna bort det sen och att ärren inte blir så farliga. 


Såhär ser den ut. Finns på apoteket och är inte sådär jättedyr faktiskt! Denna för 119:-

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0