Inredningsfunderingar

2012-02-23 / 14:23:36
Sitter och funderar lite på hur vi ska inreda barnrummet. Eller vi har i stort sett bestämt hur vi ska ha det, det handlar bara om att hitta möblerna till det. Det s.k lilla rummet är väldigt dåligt planerat så det har varit svårt att komma på och komma överens om hur vi vill ha det. 
Men nu har vi bestämt att det blir gästrum/barnrum. Spjälsängen ska dock stå i vårt rum till en början. Vi vill ju ha plutten nära oss i några månader. Sen när han blir lite större så får han sitt egna rum att vänja sig vid. Så sålänge är det skötbordsrum -och gästrum, tills vi inreder det med leksaker och barnmöbler (vilket är ett par år fram i tiden, 2 kanske) 

I alla fall. Trots att jag avskyr IKEA-möbler, så är ju deras Hemnes-serie för jäkla fint alltså. Jag har faktiskt länge suktat efter de möblerna. Vi vill ha ett skötbord som även är praktiskt. Alltså som vi kan ha kläder eller blöjor och allt dylikt i och så vill vi ha ett passande skåp till. Så då tänkte jag på dessa. 

(Min kära PC valde att ta sina sista fläktdrag igår och på min mac har jag inget photoshop så kan inte fixa så inläggen ser bra ut :( Nu måste jag ta tag i och köpa det också. Det är ju så förbannat dyrt!!!) 


Detta är i alla fall vad jag tänkt mig. Byrån kan man ha både som byrå och som skötbord och det är i mina ögon praktiskt ;) Sen har man skåpet som extra. Men jag vet inte ännu riktigt. Bara en tanke! Vad tycker ni? Är det inte fint? :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Äms

Jättefint!

Mysigt att börja inreda :D

2012-02-23 @ 15:53:06
URL: http://äms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0