Från Valentine's

2012-02-15 / 22:47:41
Det blev ingen hemlagad middag, för Kim ringde och sa att han ville ut och äta istället. Så så fick det bli :) Vårt favvoställe var dock fullbokat så vi provade en ny liabanesisk resturang. 
Det var en mycket trevlig kväll, med underhållning av personalen på resturangen. Fick oss en del skratt. Dessutom hamnade vi bredvid ett par, för det var så tjockt med folk. De paret var i 40-årsåldern och på sin första dejt. De var så jäkla söta! Haha. Killen pratade med oss hela tiden och frågade oss frågor som: "Hur länge har ni varit tillsammans?" "Bråkar ni ofta?" "Vad bråkar ni om när ni bråkar?" osv.osv. 
När Kim gick på toaletten så sa han till mig: "Det verkar vara en riktigt bra kille du fått" Så himla glad blev jag, när en helt främmande människa sa så! Så jag svarade att: "Ja, han är världens bästa!!" "Var hittar man dem?" frågade han mig då. "Jag vet inte, jag har nog bara haft en jäkla tur" svarade jag då :) hihi!





Vi hade lite snöbollskrig och Kim gjorde en snöängel innan vi gick in. Första gången denna vintern som det var kramsnö! Det är ju det roligaste som finns! :) Vi hade en lyckad och fin kväll! 

Just det, jag gav ju Kimpan en ros, jag glömde fota den medan den var fin, men tillsammans med rosen fick han en liten lapp där det stod: "Det är svårt att beskriva i ord, vilken lycka jag finner med dig vid min sida". Han blev jätteglad, hihi :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: emmy

mysigt för er :) jag känner också att jag har världens bästa grabb :) men stackars tjejen som var på dejt med han som pratade med er då, haha.

2012-02-16 @ 13:25:25
URL: http://emmylinen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0