Den effektiva Lovis

2012-02-28 / 15:59:21
Hon kikar fram ibland och plötsligt känns allt så skönt efter att ha hunnit med väldigt mycket på en dag. Idag har jag hunnit med att jobba, shoppa lite nytt, hämta ut Kims klocka som varit på lagning, köpt ett försenat presentkort till honom, varit ute med Sigge på promenad i detta underbara vårväder, varit på banken, apoteket och till slut affären. Nu har jag precis fått i mig lite mellanmål och har sedan kvar att diska och fixa med lite papper till försäkringskassan om mammapenning. Jag känner mig rikitgt duktig och klockan är bara 15.10!! Underbart. Nu ska jag sätta på lite Winnerbäck i högtalarna (passa på när karln inte är hemma och man har dessa vårkänslor) och njuta av att solen värmer in genom fönstret! 


Oj, lite suddig bild så jag nu, men orkar inte fota om nu. Två sköna tunna långärmade tröjor.
H&M, 99:- och 129:-

Superfin sjal/halsduk som jag tänkte passar perfekt till min nya vårjacka!
BikBok 49:- (fynd!!)

Och slutligen, äntligen en ny tjocktröja. Jag har brist på sådana! Och hittar inte någon som passar bra. Denna är lite längre till modellen dock. Ska försöka hitta en som är lagom lång också.
BikBok 99:- (fynd!!)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0