Carriwell amnings-bh

2012-02-11 / 18:16:22
Vi gick en liten sväng till Babyproffsen förut, jag och min karl. Mest för att få lite frisk luft, vi har ju inte så långt dit, men också för att titta på en spjälsäng. Det är nämligen så att faster Sussie vill ge mig/oss en spjälsäng i födelsedagspresent (!) och bad oss att titta ut en. Snälla, snälla gulliga Suss! Det betyder otroligt mycket. 

Hur som helst, vi tittade på en spjälsäng som var nedsatt och där det ingick en madrass, men Kim tyckte nog att vi kanske skulle titta vidare OM vi kunde hitta en lite finare. 
Jag hade lagt undan ett par übersöta och fina tofflor som redan var märkte med namnet Lindberg också, när jag var inne häromdagen. Bebis kommer ju att heta det efter Kim så jag tyckte det var så roligt. Plus att de var så galet fina, i skinn. Men istället tyckte Kim att vi skulle köpa en bekväm BH till mig som han såg att de hade där. 
Så, jag drog två flugor i en smäll och köpte en skön amningsbh. Eftersom brösten redan nu även börjar bli tunga och det är svårt att ha en passande normal BH så fick det bli en sådan. Plus att jag kommer att ha denna ganska länge nu. 
Rekomenderar denna till ALLA gravida kvinnor, eller de som fått sina bebisar! Så otroligt sköna! Dock jävligt dyra! Runt 300:- Men min älskade finaste pojkvän köpte denna till mig. Visste ni att jag har världens bästa och finaste karl?!


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0