Bildbomb från helgen

2012-02-21 / 15:49:07
I helgen var ju jag och Kim till Linköping och blev firade av min släkt! Vi fick massor av fina presenter! Jag fick bland annat en väääldigt efterlängtad systemkamera (sony nex c3 kompakt) av min mor och låtsaspappa (tack så hemskt mycket). Sedan fick jag jättefina handgjorda smycken av min moster Nici, en fin fylla-i-bok av mina kusiner, presentkort på H&M, Kim fick presentkort på cervera, tillsammans fick vi presentkort på Rum Interiör av min bror Robin och Emma. Kim fick också ett par lovikavantar av moster Nici och ett köksknivsätt av min mamma och låtsaspappa. Sedan fick vi pengar av mormor och morfar som de tyckte vi skulle spara till bebis. 
Jag fick även en hårfön av min älskling och en eltandborste! Två saker jag verkligen önskat mig och som jag aldrig skulle köpa själv. PLUS resan till London. Jag har då allt världens finaste karl! 
Här kommer lite bilder från den nya kameran. Bilder vi tog hemma på kalaset har jag ännu inte lagt in och jag kommer inte orka det heller, så detta är vad ni får! :) Snacka om nöjd tjej med en bra kamera!






Lägg till en kommentar här!
Postat av: sandra

du glömde våran present ;)

2012-02-21 @ 16:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0