Alla hjärtans dag

2012-02-14 / 14:55:36
På vägen hem köpte jag en fin ros och ett hjärta till min käraste. Tills han kommer hem tänkte jag städa, duka lite romantiskt med tända ljus och laga någon fin middag med vin (läs saft) och göra en mysig efterrätt. Dock smakade jag på väääärldens godaste hallonbakelse igår nere på hemköp, så det kan även hända att jag köper det istället! Tror det var ifrån märket frödinge. Bra grej om man inte är baktjejen/killen eller möjligen inte har tid att baka.
Tänkte jag skulle köpa någon present också, men för det första kommer jag inte hinna det innan han kommer hem plus fixa allt annat och för det andra så firar vi vår 1-årsdag nu på torsdag! Så det får bli en finare present då i stället :) Alla hjärtans dag har vi sagt bara är en uppskattningsdag egentligen, där man kan äta god middag osådär. Behöver inte göra något stort eller köpa dyra presenter. Men jag är ju lite presenttokig sådär och köper gääärna massa fint till min älskling, allt för att han är värd varendaste liten sak i världen!
Hoppas att ni får en superhärlig alla hjärtans dag och att ni inte sitter ensamna även om ni är singlar! Bilder från min kväll kommer senare eller möjligtvis imorgon! 

Just det, vi går in i vecka 24 idag och min lilla parvel i magen har börjat röra sig som bara den och nu är det
v e r k l i g e n mysigt!! Magisk känsla att känna en människa inom sig och verkligen förstå att det finns någon där inne med mig hela tiden. Jag ska verkligen ta vara på de här stunderna! Verkligen verkligen verkligen, det blidde många verkligen. Hoppas ni verkligen förstår att detta är mäktigt. Hhihihi. 
När jag skulle kissa förut (jaja jag satt ner på toaletten, var inte så känsliga) så vet jag inte vad han tumlade runt om, men det kändes och såg nästan ut som en rund liten stjärt som slog om 3-4 ggr i magen och jag verkligen såg hur det buktade ut. Det var också häftigt! Första gången jag ser på riktigt hur det rör sig utanpå! :) Min lilla prins! 


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0