Växtvärk

2012-08-25 / 10:40:10
Jag misstänker att vår pojk haft lite växtvärk de senaste två dagarna. Han har varit så orolig och gnällig och inte kommit till ro när han sovit att jag fått sitta uppe med honom.
Inatt sov han äntligen som vanligt igen. Skönt för både honom och mig. Inte helt konstigt om han har växtvärk då han bokstavligen växer på längden så det knakar. Han ligger till och med en bra bit över sin egen kurva. Helt plötsligt gick sträcket rakt upp. Stackars liten. 

Nu tänkte vi åka in till stan. Lilleman behöver lite nya kläder! Framförallt bodysar och byxor. Sen ville de visst gå en sväng runt djurgården här, så det ska vi med göra! Det är fint väder i Stockhom idag, imorrn skulle det tydligen bli skit, så man får passa på :)

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Mormor

Ohh, min lille sötis.. det är inte lätt att vara liten och man inte kan säga vart man har ont eller om det är något annat...men du ska se, att snart så går nog över igen :-)
Skönt att ni fick sova i natt:-) Längtar efter er...

2012-08-25 @ 12:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0