Något av det mysigaste

2012-08-30 / 10:14:32
som finns, är när man efter att ha ammat på natten, lägger sig i sängen igen och Kim kommer som en magnet och lägger sig nära, nära med sin varma kropp och håller om mig tills jag somnar om. Jag bara älskar det! 

Idag känns det som jag är betydligt bättre. Bara genomtäppt i näsan, men... det är då man har sitt nässpray var man än går ;) 
Igår kom febern tillbaka lite på eftermiddagen, men hoppas den inte gör det idag! Ian är också lite snorig, så förut sög jag ur snor ur hans näsa med en sådan "nosefrida" heter det. Har ni spädbarnsföräldrar inte det, så köp en! Någon gång blir ert barn förkylda också och den är jättemsidig! 
Han blev som en ny bebis efter att snoret försvann! Helt plötsligt kunde han andas utan att det satt en massa snor i vägen och så blev han jätteglad! Hehe. Stackars liten! 

Nu sover lillen och jag käkar frulle. Kaffe på morgonen och en stund för sig själv vid tv:n är ljuvligt! 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0