Gröna Lund

2012-08-23 / 15:48:00
Som vanligt är jag segast i världen med uppdatering nu för tiden. Men i lördags så kom min lilla kusin Madeleine hit till oss. Mamma och hennes systrar skulle till formex-mässan så då ville hon passa på att hälsa på oss, Madde alltså :) 
Vi tänkte att vi ville hitta på något och inte bara sitta inne och häcka. Så det fick bli en tur till Grönan! Det var säkert 10 år sedan jag var där! Nu åkte ju dock inte jag så mycket, bara två karuseller. Tyckte det var onödigt med åkband när vi skulle få turas om att åka. Dessutom kom vi dit ganska sent så det skulle vara som att slänga pengarna i sjön tyvärr. Men Madde och Kim åkte så de fick skavsår i rumpan! Nästa i alla fall ^^

Maddes nya favvo! ;)

 
Madde och Kim i slänggungan
 
Agneta Sjödin repade inför sommarkrysset

Madde och Kim i tekoppen :)

Ian i vagnen <3

Batteriet i min systemkamera tog visst slut precis efter att jag tagit första bilden på Madde och Kim i tekoppen, därav övriga väldigt risiga bilder!
 

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0