"Jag sa ju att han skulle komma för tidigt!"

2012-04-27 / 14:45:15
Jag kommer inte ihåg någonting, inte hur vi tog oss dit, om jag hade någon smärtlindring, om det gjorde ont. Jag minns inte när han kom ut eller om de la honom på mitt bröst. 
När jag frågar Kim kunde han inte svara på min fråga han heller för han blev hög av att prova min lustgas. Det enda jag vet är att han är världens finaste lilla trollunge med mörkt hår som är född 07.08 på morgonen. En riktig liten Ian är det.
Kl. 10.00 befinner jag mig på jobbet och de kan inte fatta att jag fått min lilla bebis. Inte jag heller. 
"Jag sa ju att han skulle komma för tidigt" ringde jag till mamma och sa i telefonen. 
"Ja, men gjorde du det med flit Louice?"
"Hur fan kan man föda en unge för tidigt med flit, mamma?!" Det kunde hon inte svara på. 

Ja.. nu var ju detta bara min dröm. Men ännu en väldigt väldigt verklig en. Undra om något av detta är sanndrömmar? Jag har faktiskt sanndrömt ganska mycket om saker som sen hänt efter några dagar...när det gäller graviditeten alltså. Undra om det är något man känner på sig som mamma? Vi får väl se...;)



Lägg till en kommentar här!
Postat av: Emma

hahahah nu blev jag rädd! Jag trodde du hade fått Ian nu! Utan att berätta :D CHOCK!

2012-04-27 @ 16:57:20
URL: http://äms.se
Postat av: Jess

Nu fick jag hjärtklappning! Jag ba: "Martina, louice har fått barn!!! Eller, nae, de hade hon inte..."



SLUTA SKRÄMMAS FÖRFAN!

2012-04-27 @ 21:25:34
Postat av: Tove Lantz

Nu undrar jag om det möjligen kommit en liten eftersom uppdateringen är lite dålig :) ??

2012-05-06 @ 16:08:31
URL: http://lillalivetimagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0