En fin vårdag

2012-04-24 / 19:09:59
Tror det faktiskt varit en av de finaste vårdagarna här i Stockholm idag. Blå himmel och 14-15 grader varmt! Vad gör Lovis då? Jo, hon går hem från jobbet redan 12.15 för att illamåendet inte ger med sig, lägger mig i sängen redan 13.00 för jag kände att kroppen behöver vila. Vaknar 17.30! Härligt Lovis, härligt! Slösa bort en hel fin dag sådär. Sjukt tråkigt. Men men, man kan inte göra så mycket åt sin gravida kropp och jag lyssnar på BM som säger åt mig att lyssna på kroppen. Det är nog bäst så...om man inte vill ha en bebis som kommer för tidigt. 
Har haft jätte mycket förvärkar sen helgen och till idag och därav illamåendet. Vi får väl se vad den lille inne i magen bestämmer sig för. Hans mor kommer ta det lugnt på eftermiddagarna från och med nu i alla fall. Till och med slut på mina timmes-promenader :( för då sätter sammandragningarna igång rejält! Hua! 6 veckor kvar!

Lägg till en kommentar här!
Postat av: Emma

Stackare! Hoppas han stannar kvar där inne ett tag till ;P

2012-04-24 @ 20:29:02
URL: http://äms.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0