Alla möbler på sin plats

2012-04-03 / 20:17:22
Jag som fick panik i vecka 30, kan nu känna mig väldigt lugn! Vi har lagt ut en hel del pengar på att köpa färdigt babymöbler och saker de senaste två veckorna och det känns jätteskönt! 
I fall, han väljer att komma för tidigt, vilket man aldrig vet, så känns det skönt att allt står på plats och är redo att användas. 
Dock ekar ändå mormors ord i huvudet: "Tääänk om det händer något, man ska a l d r i g köpa så mycket innan han kommit till världen".
Men samtidigt skulle jag inte kunna köpa allt i sista minuten heller, och nu är det ju faktiskt så att han kan komma alltifrån 7-11 veckor och jag går i alla fall in med inställningen att få ett friskt och levande barn! :)
Bilder kommer vartefter jag fått allt som jag vill ha det möblerat!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0