kaffe och lite nostalgi

2011-09-14 / 14:22:32
Denna morgon, precis som alla andra morgnar har hjärtat och jag gjort våra dagliga morgonrutiner! Ätit frukost, druckit kaffe ur våran fantastiska kaffepress och sett på nyheterna! 
Något jag älskar att vi infört, utan att egentligen ha tänkt på att vi infört, är just att vi äter frukost tillsammans på morgonen. Finns det något mysigare liksom? Nä, morgonen är nog den mest mysigaste stunden på dagen!

Och som både jag och Kim kom på att vi gjorde på dagis, åt nyponsoppa med glass i, blev vi väldigt sugna på det och köpte det nu till -typ- mellanmål. Jättenyttigt, jag vet (!), men väldigt nostalgiskt! :) 


Mmmmm!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0