skansen 120 år

2011-10-11 / 20:04:47
Idag har Kimson och jag spenderat några timmar av våran dag på skansen. Det var fint väder, vi hade ingenting och göra och vi hade sett någonstans att idag firade skansen 120 år! Så vi satte oss på tunnelbanan och spårvagnen och åkte dit.
Vi gick hela långa vägen hem tillbaka, vilket tog lite mer än två timmar. Jag nästan kröp sista biten hem för det kändes som mina fötter skulle gå av efter att jag gått hem i converse. Jag som har fel på de där jäkla fötterna också...nu här hemma kan jag knappt gå till köket för jag haltar, har aldrig haft så ont i dem. Kim klagade på att jag gnällde, men nu har han fattat varför och att jag faktiskt hade väldigt väldigt ont...
grisar


renar


vi


påfågel, som gick lös


sälar


jag

och många många fler djur! typ björnar, vargar, lodjur älgar osånt där ovanligt! Häftigt och kul. Har faktiskt aldrig varit på skansen förut ... vad jag minns i alla fall. Så det blev en mycket härlig dag tillsammans med min älskling!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0