en dusch senare

2011-10-25 / 22:13:59
Efter en lååång promenad på mer än 4 timmar och efter en lång och skön dusch tillsammans med min käraste så känner jag mig betydligt fräschare! Nu sitter jag i stället och myser i min morgonrock och kims supersköna tofflor (jag ser tydligen inte klok ut med min stora kuddar till duntofflor).
Köpte även en ny almanacka inför 2012! Jag har letat ihjäl mig efter en som är likadan som min gamla då jag tycker den var både fin och bra med plats inuti, stilren liksom och rent, utan en massa tider i. Det hatar jag, jag måste kunna skriva i mina egna tider, det ser så klottrigt ut när de redan står där.

Here is my new baby:
Köpte dock en mindre variant. Tjock och stabilt papper inuti där man kan ha tunnar tuchpennor utan att det syns igenom. För visst är det roligare med lite färg i kalendern? :) Dessutom lättare att hålla reda på vad man ska göra. Därför köpte jag även lite såna där braiga pennor som ligger bredvid!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0