pepparkaksbakning

2011-11-02 / 11:35:57
Igår eftermiddag när Madeleine och jag var nere i affären och handlade, såg vi pepparkaksdeg och blev riktigt sugna på att baka pepparkakor! Sagt och gjort så köpte vi deg och började stöka här hemma.
Kim ville också vara med och baka och givetvis ville vi det! Dock så tog det ett tag innan vi fick till degen riktigt bra och väl formade figurer, lagda på en plåt så var det bara 1/3 plåtar som inte blev brända! Hahah. Så misslyckat. Men, men, det var mysigt i alla fall och de pepparkakorna som inte blev brända, blev väldigt goda!
den här lappen gjorde madde och satte på kylskåpet innan kim kom hem, haha!
maddes deg var helt förfärlig! den ville verkligen inte kavlas ut utan att gå sönder! hrmf
mohähä, busigt!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0