massor av folk

2011-11-20 / 20:40:40
...var vad kvällen bjöd på igår! Vi bjöd hit lite folk, käkade middag, de flesta drack öl eller vin och hade det hur trevligt som helst! Två favoriter av Jeppes kompisar som varit här tidigare, Helen och Jossan var här och när jag fick reda på att de skulle komma blev jag jätteglad!
Inte nog med det så har min kära vän Josse ifrån Linköping (en "gammal" stallvän) flyttat upp hit, eller typ 3 mil ifrån city, men ändå nära! Så hon och hennes vän Karro kom också förbi! Kvällen kunde ju inte bli bättre och jag kände att det var länge sen jag var sådär riktigt, riktigt nöjd med tillvaron! Alla favoriter var på plats liksom! :)





Senare drog vi ut, till Horsntull Strand. Men det var verkligen ingenting att ha och pisstråkigt! Så vi var där kanske 40 minuter, innan vi gick hem igen! Dålig musik, inga sittplatser och jäävligt märkligt folk! Hehe. Bättre lycka nästa gång! Jag är ju dock ingen utelivsmänniska och det kändes hur konstigt som helst att vara ute tillsammans med sin pojkvän på en dansklubb! Det var första gången vi var ute på en dansklubb sådär tillsammans och sist jag var det var med mina vänner i jakt på en pojkvän liksom! Haha. 

Känns bra att jag har min prins helt för mig själv nu och att jag slipper det där jagandet! Har aldrig tyckt det varit särskilt roligt på samma sätt som mina vänner tyckt det!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0