hard work work och den där hemligheten

2011-11-28 / 14:45:10
Ja, jag har jobbat 28 timmar på 3 dagar! Det har varit hårt..som ni såg i förgående inlägg. Jag är inte alls van att stå upp så mina fossingar, min rygg och mitt huvud har haft så himla ont när jag kommit hem på kvällarna efter att jag har jobbat.
Jag fick i alla fall en extradag i söndags också, så jag jobbade in 8 timmar till. Perfekt, känner jag, nu har jag råd att köpa de julklapparna som jag var rädd för att jag inte skulle ha råd att köpa! :) så himla bra!
Dessutom! I onsdags..så sa jag ju att jag skulle på något hemligt. Varför jag inte ville säga vad det var, var ju i fall det skulle gå åt pipan! Men, det gjorde det inte! Jag var på en arbetsintervju för ett växande företag här i Stockholm som heter 4tion Sales. Arbetsintervjun gick tydligen jättebra och jag fick jobbet - som telefonförsäljare! Jag ska sälja lotter för postkodlotteriet hela dagarna! Det känns helt okej, men kanske inte som världens bästa jobb!
Det ligger ialla fall väldigt, väldigt nära mitt hem och det känns skönt! Jag som är så morgontrött...
Så, nu sitter jag här och taggar med lite vindruvor, för att gå på utbildning om en timme! Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra! Sen börjar jag imorgon på riktigt! :) Wish me luck!

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0