bloggtorka

2011-11-14 / 13:48:53
Yeees, I know I know! Jag har varit riktigt usel den senaste veckan med uppdatering! Men jag har faktiskt haft lite annat för mig och inte riktigt hunnit eller orkat blogga! 
I torsdags åkte jag och min kärlek ner till hans föräldrar och vi kom hem först igår. Det har varit så otroligt skönt att komma bort lite och det är aldrig fel att umgås med hans familj och min "extrafamilj", om man nu får säga så! Dem är så härliga och de välkomnat än alltid med en stor och varm kärleksfull famn och dem är helt underbara och neutrala! Jag har mått så bra när jag varit där att jag inte riktigt ville åka hem till storstan igår igen!
Redan första dagen då vi kom dit kände jag att jag bävade inför söndagen! Men men, jag får se fram emot nästa besök i jul i stället och tills de kommer upp hit i början av december! :)

Kims familj är de där som på släktträffar är öppna och roliga och sjunger så det står härliga till!
"Vad heter den där låten nu igen, jo men ni vet den här passar ju asbra..." 
"Skål för Rolf....(trumpetsolot innan) la la ala la la ala (en börjar och hela resten hakar på) I LOVE YOU BABY AND IF IT'S QUITE ALRIGHT I NEED YOU BABY...!!!!" och så skrattar alla och skålar igen!

De är dem som höjer ljudet på tv:n när idol börjar i stället för o sänka, så får alla prata i den ton som passar om de vill prata - för idol är då viktigare, haha!
De är dem som ger ett äkta intryck och intresse för hur det går för än här uppe och hjälper en att reda ut vissa funderingar om jobb och sociala umgängen, trots att det är vissa man träffat för första gången!

De festar på i måttliga men härliga mängder och skrattar, tjoar och spelar musik, både live och i spelaren.
Har ni förstått att dem är underbara? I LOVE THEM! och jag är så glad att jag har fått bli en del av dem!

Här har ni låten med ingen mindre än störtsköna Frank Sinatra:

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0