vecka 17

2011-12-30 / 14:01:56
Nu fuskar jag lite. Det är egentligen vecka 17 imorgon, men, imorgon är det ju nyårsafton och jag kommer antagligen inte ha tid att sitta framför datorn och jag lovar att magen inte växer som en boll under natten ;) hehe. Tänk imorgon i alla fall!
Såhär ser min "lilla" mage ut i vecka 17 ifrån sidan. Denna gång får ni en lite mer avklädd bild, då det var vissa som oponerade sig över att kläderna säkert gjorde att det såg större ut på förra bilderna. 
Denna bild är ialla fall så ärlig den kan bli! :) Så här har ni!



Det tog mig ett tag att lägga ut detta inlägget, haha. Men jag gör det nu ialla fall. Jag är inte den där som gärna lägger ut bilder på min avklädda överkropp, hehe. Men detta är för min egen skull och ingen annans egentligen :)

Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0