magbilder

2011-12-13 / 21:36:49
Ja hör och häpna! Jag lägger ut två magbilder. Jag ser ganska stor skillnad.. och jag känner ju ganska stor skillnad på min kropp och mina kilon också.. tyvärr? Om ni ser på vecka 12-bilden så är jag ganska smal upptill och det är bara magen som putar lite, medan vecka 14-bilden ser man att magen börjar få en både rundare form, men att den också är ganska "jämntjock", hehe. Tyvärr blir det ju så svullet upptill innan den riktiga fina gravidmagen kommer, men snart så :)
Kan vara lite svårt att se för er med då det är svårt att ta i samma vinkel som man gjort tidigare. Jag får väl hitta ett ställe där jag ställer kameran och en pose att ha varje vecka jag fotar.

Mitt mående idag då: är inte det bästa kan jag lova. Jag har nästan inte fått i mig någon mat alls. När jag kom hem från jobbet var min sallad i kylen som stod och väntade på mig, så otroligt motbjudande (det som egentligen brukar vara ganska lättätligt). Jag höll på att spy så fort jag tittade på den och det enda jag var sugen på var leverpatej med gurka!! Så det fick det bli...
Har även sjuhelvetes jävla halsbränna ikväll och känner mig lika uppstoppad som en ekorre. Usch!


Lägg till en kommentar här!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida

Jag är Lovis. 23 år. En EKO-tokig, sy, garn -och inredningsgalen morsa som bloggar om hur det är att vara egen företagare, livet som (ung) mamma till två små busungar, Ian -12 och Joline -15, livet som HUSÄGARE och därmed renoveringsprojekt, mycket inredning och inspiration, hälsa och stenålderskost paleo och allt det där som ett liv oftast handlar om.

Jag älskar att kunna inspirera andra människor och hoppas att ni alla kan få ut något av att läsa just min blogg, att ni ska trivas och kan se till att jag allt som oftast skriver med glimten i ögat.

Välkomna hit, hoppas vi ses många gånger!

Bilder som ligger på bloggen och är på mig eller tagna av mig får ej kopieras eller användas utan min tillåtelse!



bloglovin


RSS 2.0